Monday 2 July 2012

Khas Untuk Awak :'(

Dear Elin ,

saya nak mohon maaf atas kesalahan saya terhadap awak . saya tak sengaja nak jerit-jerit dekat awak tadi . saya pon tak sedar apa time too . saya mohon maaf lagi sekali .

saya takde niat untuk menyakitkan telinga dan hati awak . hem , betul cakap awak . saya giler meroyan . saya jadi macam too sebab saya sayang awak . saya kongkong awak sebab saya cinta awak . saya tak percaya awak sebab saya tak rela awak pergi dekat orang lain . :'( saya takut untuk kehilangan awak . :'(

saya terlalu sayang + cinta dekat awak . saya tak rela untuk kehilangan awak . saya tak boleh terima ! :'( even awak tak sayang + cinta saya lagi , saya tetap akan tunggu awak . :'( saya terima apa sahaja hukuman yang awak beri atas kesalahan saya dah menyakiti hati awak . :'(

saya cuba untuk mempercayai awak , tapi hati saya tetap resah . yew , mungkin sebab saya terlalu memikirkan kesalahan yang lepas . saya bukan orang yang mudah untuk melupakan sesuatu yang pernah mengguris hati saya . :'( yew , saya memang seorang perempuan yang CEMBURU BUTA ! saya tak kisah pon awak nak cakap ape , saya terima . sebab saya mengaku too semua keburukan saya .

tiap kali saya cuba mempercayai awak , mesti ada benda yang berlaku dibelakang saya . :'( sebab too saya susah nak percaya awak lagi . :'( yew , memang saya pernah buat kesalahan yang sama . awak tetap maafkan saya dan terus mempercayai saya semula . tapi saya tak boleh jadi macam awak . :'( susah saya nak jadi macam awak . :'(

hem , as wife awak , sebenarnya saya takde hak kan untuk kongkong hidup awak ? :'( okayy . lepas nie saya relakan awak untuk berkawan , rapat , keluar dengan sesiapa pon termasuk ex kapel awak . saya akan tunggu dekat rumah menanti kepulangan awak jew . :'( tak kisah lahh kalau lepas nie awak tak call , text , bagitahu time awak keluar . :'( saya tahu awak nak kebebasan kan ? saya lepaskan awak untuk awak buat ape jew yang awak suka . :'( saya takkan halang lagi .

okayylahh . lagi sekali saya mohon maaf sebab berkasar dengan awak tadi . :'( saya cinta awak elin . :'( assalamualaikum .



yang benar-benar mencintai awak setulus hati ,
NURUL HIDAYAH JAMALUDDIN
( 03 Julai 2012 , 01.37 petang ) 




terima kasih baca , jangan lupa komen ! datang lagi . :)

1 comment:

Unknown said...

http://hunyieda.blogspot.com/2012/06/1st-giveaway-by-fatin-fatini.html mari join sini..banyak hadiah menarikk