Tuesday 27 September 2011

borink-2 ^_^

assalamualaikum , :) wah-2 , dah bersarang ouhh blog "my husband" aku nie kan ? ape lahh biey nie , too lah , orang ada blog nak jugak , nah sekarang aku jugak yang bukak tok kau , kau ada nak bukak ? hem , hampehh ! :P act , aku tak tahu nak tulis ape , saje gedik-2 nak post kan kau punye blog nie , kesian blog kau biey , siap ada labah-2 dah tahu tak ? hee , kotor lah , HAHA ! :D suke aku menganjeng kau nie sayang , :P nak marah ? marah lah , aku suke jew , tapi jangan salahkan aku kalau selangor banjir lagi okayy ? ;) haa , okayy lah , eh-2 jap , nak cakap sesuatu , boleh kan ? khas tok kau sayang <3 

I LOVE YOU SITI NORHASLINDA ! <3


HAHA ! :D amek kau , kena lagi dengan aku , jangan marahh sayang , ;) huhu , okayy lah , kbaiii , :)


created by : yaya conan a.k.a wife ell conan <3





terima kasih baca , jangan lupa komen ! datang lagi . :)

No comments: